Elke dag proberen wij in onze praktijk alle behandelingen zo goed als mogelijk te plannen en te organiseren. Wij nemen stap voor stap door wat we willen doen tijdens uw behandeling. Soms kan het gebeuren dat u als patiënt niet tevreden bent met de behandeling . Om onze behandelmethodes continue te kunnen verbeteren staan wij elke dag open voor een positieve of negatieve feedback.
Als er problemen zijn neem dan altijd eerst contact met ons, om met elkaar tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Het motto is: doe uw mond open!
Is de oplossing niet wat u ervan verwacht had? U kunt zich als patiënt zich richten tot de Nederlandse maatschappij voor tandheelkunde (KNMT). Waar wij als praktijk ook zijn aangesloten bij het KNMT.
Wil je meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl
Advies van het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Heb je een vraag over een rekening of begroting? Over de gang van zaken in de praktijk of een behandeling? Stuur je vraag naar het Tandheelkundig Informatie Punt. Het TIP geeft antwoord op je vraag of verwijzen je door als dat nodig is.
KNMT Klachtenservice
Heb je een klacht over je tandarts en komen jullie er samen niet uit? Dan kun je meestal gebruikmaken van de KNMT Klachtenservice. Alle tandartsen zijn wettelijk verplicht een klachtenregeling te hebben. De meeste tandartsen maken hiervoor gebruik van de KNMT Klachtenservice. Als je een klacht indient bij de KNMT Klachtenservice dan gaat een klachtenfunctionaris bemiddelen tussen jou en de tandarts om tot een goede oplossing te komen. Meestal lukt dat! De inzet van een klachtenfunctionaris is gratis.
U kunt uw klacht ook direct aan ons richten door onderstaande formulier in te vullen.